hmm

ja vad skall man skriva i dag var ett tag sedan jag orkade skriva här. ja då har man fått känslor för en kille var hos han i går och hade det jätte mysigt men frågan är om han känner något tillbaka. kände riktgit att det pirrade när jag var med honom har ju känt han ett tag och man har varit kompisar men jag hoppas lite på något mer men vi får väl se vad som händer och sker. i dag skall jag tvätt kul kul skulle göra det nästa vecka men så kissade busan ner allt i den sängen mamma sover i ork så jag fick ner och hade tur fick tvätt tid klockan tolv till fyra i dag så jag skall bara tvätta det som hon har kissat på otur att det gick ända ner i ena madrassen med. men nu har hon slutat som tur är. sen blir det en sväng på kalas så man får något att göra så man inte sitter här hemma och tråkar i morgon skall jag ta och städa så det är rent tills hon kommer hem har vart skönt att vara själv i en vecka önskar att man igentligen hade råd att bo ensam men just nu när jag man inte har något fast jobb och man pluggar så känner jag att jag inte tänker ta ett lån bara för att få flytta hemifrån inte billigt att bo ensam.

i dag åker gulligull emelie till tailand för sju veckors praktik jag hoppas hon får det underbart vill med till värmen. men får åka när man har råd . maten går jätte bra det känns skönt börjar bli mer en vanesak mår illa i bland men så är det tyvärr. nej nu skall jag gå och tvätta

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0