ja då

då är man på väg hem igen. har vart i stockholm i fem dagar vad dagarna går fort  nu väntar man bara på den 15 mars sen är jag nöjd skall åka helgen innan så man kan umgås med Sarah :) träffar inte henne så ofta min älskade sysling tur man har henne så man kan ta sig en tripp har inte vart såhär mycket i stockholm som nu :P kusin vitamin ville inte att jag skulle åka hem. Sarah tycket jag skulle skaffa jobb i södertälje så jag kan umgås med henne mer vem vet det kanske jag gör någon dag :) skall hem till mina husdjur stackars Gaia som bara blev nersläppt i buren så åker matte i väg dagen efter :P tur att man bor hemma så mamma kan ta hand om mina gullegrisar saknar mina goa katter med och olivia så klart skall ta upp dem och kela när jag kommer hem om ca två timmar skall vara framme i gbg ca 16.17 och tåget hem till uddevalla går 16,47 ;) nej nu orkar man inte skriva mer

tack och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0