så lycklig

jaq i dag fick jag äntligen beslutet jag ville ha jag. skall den 15 mars göra en gastric bypass  som kommer förendra mitt liv skall äntligen få en chans att gå ner i vikt. jag fyller 22 i år och har varit överviktig nästan hela mitt liv och har ett långt liv framför mig och jag har inte kunnat gå ner i vikt själv hur jag än har bärt mig åt.

nu sitter jag och ser på tv med Faster i stockholm ungarna sover och väntar på att jonas skall komma upp. på måndag blir det att åka till söädertälje och träffa min sysling Sarah innan jag åker hem senare på dagen.

i dag har jag varit och hämtat den minsta busfian på dagis skall lämna henne i morgon vitti och hämta henne sen senare. de är så goa dessa busar i morgon är det redan fredag vad veckorna går fort .

nej nu skall jag var lite social.

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0