tänk

ja tiden springer förbi tänk att det redan gått ett år sedan jag förlorade sandor gör fortfarande sjuk ont i mitt hjärta när han inte finns mer ingen som går på sommrarna och betar i trädgården ingen som rymmer från hagen in på grannens tomt rätt till rosorna för att äta. i år kommer min andra tatuering denna gång skall jag göra en lila ros med skaft och fjärilar som som sitter på rosen och några som flyger och tillsist mitt namn. denna kommer som den andra jag har stå för de i min släkt som inte finns mer och djuren vi haft som är i himlen nu

 

snart är det min 22 års dag att man fyller lika mycket  som sandor innan han gick bort.  om ca tre veckor är det äntligen dax att åka till stockholm först blir det ett stopp i södertälje för några dagar åker på söndagen till faster och sen på måndagen så åker jag för att läggas in för operation :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0