äntligen

i dag fick jag äntligen mitt livs chans jag satt i telefon i morse för att få en tid i år att operera min mage som jag måste för att kunna gå ner i vikt och bli av med massa problem som är med det. och jag ringde sofiahemmet i stockholm och fick en tid den 4 februari för konsulation då släpptes en sten från mitt hjärta äntligen mitt livs kamp skall sluta innan sommaren och jag skall kunna börja ett hälso samt liv utan den övervikt som hotar att bli mitt livs död. har väntat snart ett år på att få tid till göteborg så hörde jag om vårdgaranti valfrihet och ringde dem i morse och jag skulle själv ringa det sjukhus som jag ville till och valde sofiahemmet. den 4 februari åker jag till stockholm ett steg närmare det liv jag vill leva. men man kan fortfarande inte fatta att detta är sant<3

 

i dag var första dagen i skolan tillbaka efter sjukskrivningen fick gå hem efter halva lektionen kunde inte hantera smärtan mer .

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0