varför

sitter man här kan man aldrig bli av med denna känsla är olyckligt kär kul när man vet att den personen skaffat flickvän när de hände tänkte jag nu kan jag kanske sluta ha känslor för honom men icke usch. kalas på lördag och gissa vem som skulle komma dit om inte han det blir att supa sig under bordet ordentligt. varför kan man inte hitta en kille som är bra för en så man blir lycklig :) sen på kvällen blir det krogen för mig och Emelie :D skall bli kul var ett tag sedan nu.

bara en och en halv vecka kvar nu sen blir det stockholm nästa skall bli skönt att komma bort några dagar från stan och ha lite annat att tänka på. skall bo under visstelsen hos faster och dem. och på måndagen då jag skall åka hem blir det en sväng till södertälje för en snabb vissit hos min älskade sysling Sarah saknat henne även om det inte var så länge sedan vi sågs.

 

dumma foten har börjat göra ont igen trevligt har vart lite av och till i ca ett år men i fredags råkade jag trampa snett och då bestämde sig foten i dag att jag skulle ha ont blir ett läkarbesök så man kan få reda på om ledbanden snart kan läka eller få något smärtstillanden när attackerna konmer.

nej nu blir det sängen

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0