1 vecka

ja om en vecka skall jag operas börjar bli nervöst och när de håller på att ställa in vissa tåg man vill ju att det skall gå tåg innan jag skall infinna mig i stockholm åker jag en sväng till södertälje för att ha lite kul och umgås med min syssling när jag ändå har chansen och är i närheten. sen får jag se när jag kan ta mig tillbaka till uddevalla. vill ju hem så fort som möjligt men man får infinna sig i detta har planerat de sista dagarna med enbart soppor kan inte fatta att jag gått ner 6 kilo på en månad vill ner 3 till innan operationen då är min lever mycket mindre och det är lättare att operera mig med mindre komplikationer. vet att man kommer ha jävligt ont efter men det är det värt när man är 22 år och överviktig när min våg gick upp till 109 kilo brast det för mig varför kunde jag inte gå ner i vikt själv utan operation men denna var sista utvägen till ett liv med mindre smärta och roligare saker man kan göra. som att kunna hoppa upp på min tindra utan att nästan åka av haha. kunna ha andra kläder än jag kunde innan. men samtidigt är man rädd för att det skall hända något under operationen men det tror jag inte blir andra tithålls kirurgin på två månader.

nu börjar nedräkningen för dagen med det stora D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0