3 dagar

ja om 3 dagar åker jag till södertälje skall umgås med min sysling över helgen innan jag läggs in på operation har bokat hem biljett nu vill ju hem direkt och det var lite stojigt att bo hos faster efteråt så jag är där i ungefär 2 dagar. skall bli skönt att åka hem fort man återhämtar sig bättre när man är hemma :) blir en 4 timmars lång resa och kanske smärtsam men har valt 1 klass för att jag är nyopererad så jag inte behöver trängas.

i morgon skall jag ta och plugga måste börja med tentan och sen på eftermiddagen skall jag och min bror och mor fira pappa som igentligen fyller den 16 mars men då är jag inte hemma och då har min mor och bror firat honom. han kommer direkt efter jobbet får se om lillsyrran och hennes mamma kommer med i såfall kan de ju åka med pappa hem igen. blir så när pappa bor i en annan kommun än mej , brorsan och vår mamma. tur att lilla syster har tillgång till både pappa och mamma i samma kvarter och kommun. i dag har jag varit hos eva och både bakat och städat åt henne. roligt att baka roligare än att äta nästan :P haha

har haft uppe mina två marsvin i dag de är lika livliga som vanligt de vill inte att man skall ta upp dem men jag vill ju att de skall bli vana att bli upplockade. tänk att min lilla plutt blir 1 år i år lilla olivia min goa albino marsvin :D Gaia blir 3 i år hon har vart hos oss i ungefär en månad är det så hon är inte jätte van med att bli upplockad de var på lös drift och nu sitter de i bur tyvärr har inte tillgång till att ha dem lösa när man bor i lägenhet.

nej nu skall jag se på tv  skall stänga av dator och krypa ner under täcket och mysa lite med min ena katt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0