bak

ja i dag har man bakat igen så kul denna gång blev det så lyckat haha. ja i morgon är mitt första besök hos kuratorn sedan jag opererade mig känns att det verkligen behövs att prata av mig med någon som inte känner mig på det sätter och sen blir det skola har föreläsning skall bli intressant detta och sen på kvällen ska jag klippa mig skulle träffa kristian men så hade hon tid för mig att klippa mig i morgon och det behöver jag verkligen usch känner mig taskig men får ses nästa veck i stället. maten går så bra nu har inga som helst problem. i dag har jag vart och fått träffa lilla Kalle mammas kompis son som är 3 månader jag var bara tvungen att köpa något sött till honom innan jag åkte dit med mamma. ochdet blev en liten fräck shorta med tröjärmar och ett par söta byxor som hörde till och så två par matchande sockar blev det med fick veta sen att han behövde strumpor haha så lyckat och Ulle blev så glad för kläderna :D nej nu skall jag ta det lugnt hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0