fyra dagar sedan

ja för ca 4 dagar sedan operades man. och nu i dag hamnade jag i en svaka känns inte som man får mat i sig och är trött och illamående, satt och grät förut varför måste man känna såhär en nackdel i början av denna period. hände samma hos en jag känner som gjorde denna operation i början av feb. inget man gör ser de minsta aptitligt ut och jag orkar knappt göra något. skall bli så skönt när man börjar med purer då är det riktig mat man får i sig och inte flytande vätska. på måndag skall jag ringa kuratorn råder alla som skall göra denna operation och prata med en kurator eftetåt tur att man är singel annars hade jag väl dumpat killen om jag haft det. känns så jobbigt just nu. vet att allt kommer bli så mycket bättre ju längre man hållt på men flytande vätska en vecka till usch. förhoppningsviss så går nästa vecka snabbt förbi är sjukskriven i två veckor till och sen skall jag börja skolan hade jag tänkt kan inte sitta hemma för länge då kommer jag må ännu mer dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0