i morgon dagen D

usch har darrat i en vecka med händerna och mått sådär. men i morgon vitti så händer det kommer nog slappna av när man ligger på operations bordet hoppas jag får sovit något i natt är jätte trött men ligger vissa nätter sömn lös vet inte vad detta beror på har testat allt. man blir lite trött på detta. hoppas detta släpper när man kan börja komma igång och hårdträna.

sitter nu hos faster och dom ser på ballar av stål skrattar så gott haha. bra att få lite underhållning.

kvart över sju kommer min taxi utanför och hämtar mig, så man hinner vara där i tid skönt att man får tillbaka pengar som jag lägger ut för mina resor så skönt betalar bara en liten summa själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0