jaha

ja då är det fyra dagar kvar . vaknade i morse mådde relativt bra. gick till carro och vi åkte ut till torp med hennes syster och hade kul jobbet ringde på vägen ut och ville att jag skulle jobba natten. och jag tackade ja tänkte bra med lite extra pengar men en stund senare började jag inte må så bra och ville bara spy. kom hem spydde tre gånger och fick tag i chefen innan tog jag tempen och upptäkte att jag hade feber på kuppen. kul fick skippa jobbet vågade inte gå dit när man spytt och är hundra så är det när man är usk då måste man kunna lyfta och göra saker. mamma tror det är för att jag åker i morgon som jag inte mår bra och det kan jag hålla med om vill att alla tåg skall komma fram i tid skall ringa tidpunkten i morgon och kolla så tågen kommer in i tid så man inte missar stockholm tåget får inte hända.

usch man har vart konstigt hela veckan vart yr håller på att suksesivt minska min medicin dos på trypazol för jag vill hälst bli av med den efter operationen för jag tror att huvudvärken släpper med denna operation när man går ner i vikt dessa tabletter gör inte ett skvatt men de har ökat dem från 1 till fyra så man kan inte bara sluta man får trappa ner så för missade en dag och då var jag alldeles yr hela dagen. är så spänd på alla mediciner jag måste hämta ut efteråt måste ju ha pengar till alla dessa.

 

nej nu skall jag ta det lite lugnt skall packa klart i kväll och måste byta på mina söta små husdjur.

håller ju på att läser twillihgt och kan inte sluta läsa är som trollbunden skall ta och låna nästa bok redan nu skall ju vara sjukskriven och då kommer man ju snabbt läsa ut den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0