landet

ja då sitter man på landet. skall snart ta och gå ner och röja i mina lådor. pappa kom hit i dag och det är bara en massa gnäll får du verkligen ätat det sköter du dej inte så kan det hända dej saker. och jag talar om att jag äter det jag skall och att jag följer läkarens råd och jag har några jag känner som gjort denna. innan operationen var han inte ett dugg intresserad av min nya livsstil men nu har han bestämt sig för att trycka ner på allt man blir bara så arg att han inte tror jag gör som jag skall. jag är jävligt noga med vad jag äter och vad jag får äta och inte äta. så gott att man kan äta mer och mer så maten inte blir så enformig det blir så tråkigt och man får ingen lust att äta mat. måste får ut mina frustreringar på onsdag skall jag till kuratorn så det skall bli skönt. ha någon att prata ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0