onsdag

ja vad skall man hitta på i dag kollar runt i mitt rum och vad ser jag att det behöver STÄDAS haha så i dag blir det städning skall en sväng till stan skall möta mamma vid optikern hon skall ha nya brillor så hon kan se haha.

saknar både emelie och heidi hoppas jag får buss kort snart från västtrafik. :D

skönt att vara hemma igen, skall i dag byta musik på mp3:n behöver ha lite nya musik man tröttnar så fort. i helgen blir det nog att åka till landet :) vill rida så jag hoppas jag är helt okej till på fredag åker ju ut på tisdag eftermiddag skall vara hästvakt i ca 5 dagar har hjälp från brorsan med men det är att stå upp runt sex tiden och ut och fodra måste färska upp minnet lite för tycker farmor ändrar hela tiden på vad de får för käk haha :P hästarna är mitt liv skulle inte kunna leva utan dem en dag när jag har fått ett jobb och har råd skall jag skaffa mig en egen saknar att ha någon som är helt min nu när sandor är på ängla ängarna och springer som fan och äter massa gräs och jävla ekollon haha. sitter och tar ut bilder till lillasysters kollage älskar att göra såna brorsan älskade sitt :D är så roligt att de blir glada när de får såna från mig skall bli några till stallet med får ta nästa vecka och rota igenom farmor och farfars fotoalbum för att hitta bilder på Tanja och Cord har nästan inga på dem som jag kan använda till stall kollaget skall sitta i sandors gamla box på väggen.

livet går åt rätt håll har gått ner 18 kilo och 36 cm runt midjan :D shoppade kläder i går igen haha men på HM fick presentkort på hela torp av farmor och farfar och dom skulle gå till kläder :D så glad

over and out

Kommentarer
Postat av: Heidi

Komkomkomkom så fort du bara kan! =)

2010-05-05 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0