R.I.P

jag kan fortfarande inte fatta att cancern tog henne, kommer sakna dig blir fortfarande tårögd när jag tänker på att du inte finns där längre men nu har du det bättre och du behöver inte kämpa längre. hon har funnits där under min uppväxt och nu finns hon inte mer även om det inte är någon anhörig till mig så har jag ändå träffat henne genom hela livet och hon har alltid funnits där nu på onsdag skall hon begravas mormor och morfar , mamma skall nog gå på begravningen men hon tyckte inte att det fanns någon anledning för mig att gå är lite kluven tror inte jag heller hade klarat att gå men jag hoppas hennes anhöriga förstår att man tänker på dem.

ibland är livet så orättvisst cancer tar så många liv farfar hade sån tur och över vann sin cancer glömmer aldrig det nyåret som vi spenderade på sjukhuset usch att det inte går att bota alltid. tror det kommer blir jobbigt i början och träffa hennes man för man kommer tänka på att hon inte finns där brevid längre och gör en glad glömmer aldrig när jag fick en present av dem på studenten de hade varit och lämnat den till mormor och morfar fick den för att jag var jag hade de sagt. nu får du vila och behöver inte oroa dig mer och kan hålla koll på familjen uppefrån.

R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0