söndag

ja i dag är det söndag veckan har gått fort kanske för man har jobbat i helgen :) saknar mina tottar de är hos sin ägare just nu några dagar pratade med brorsan och han sa att det var tomt utan dem och farmor är rastlös haha så de kommer nog snart hem igen sune håller på att presentera dem för sin nya kompis men har med en shettis i hagen med för han vill att vi tar den med men jag skulle inte klara det att ha en annan shettis i sandors box men det är ju inte jag som bestämmer men farmor tror jag håller med mej. nej nog med snackat om hästarn.

nu har lina nått sitt andra del mål 20 kilo har nytt del mål hela tiden nu när jag är under 90 kilo så är mitt nya del mål 80 kilo hihi bara 30 kilo till mitt slut mål bara jag är hälsosam och kan göra saker som jag inte kunnat på några år vill så gärna börja springa att klara det utan att bli anfådd för bara några meter bytar kläd storlekar hela tiden är så härligt att man krymper och nu är det snart sommar kunna gå på stranden utan att skämas för man är stor. måste ju belöna mig med och det skall jag ju göra med en tatuering och en piersing i naveln har jag velat ha sen jag gick på högstadiet. jippi :D

i dag har man varit duktig och tränat och sen har jag tvättat två tvättmaskiner och en diskmaskin skall sätta på en till nu tänkte jag :D man får vara lite duktig med sen blir det duschen och gå ut med cesse en stund i solen det är så vakert väder med

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! :D

2010-05-23 @ 17:55:21
URL: http://theheidiblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0