Tisdag

ja i morgon åker jag till landet äntligen skall få begrava Orvar så han får vila kommer kännas bättre i själen när han ligger under jorden där jag vet att han alltid kommer få ligga snälla storebror skall gräva graven åt mig så jag slipper. får se om det blir en massa spring till Sune när farmor och farfar är i stockholm det beror på Tindra om hon brunstar eller inte vill så gärna ha ett Tindra föl men men vi får väl hoppas och se . det ser ut som om hon skall bli parad skall få stallets finaste hingst som hon skall paras med han är så otroligt fin hade han inte vart hingst så hade jag så gärna velat ha honom.

behöver sova innan jag skall jobba men jag har inte haft ro att lägga mig i stället sover cesse i min säng haha han hörde att matte skulle sova haha. älskar verkligen alla mina djur en egen häst och en hund så hade livet varit helt perfekt. just nu känns det som man är så tjock om låren :/ skall ta och träna ett tag efter unga mödrar hade jag tänkt går ju en hel del när jag jobbar men det räcker tydligen inte :P nu är jag nere på 91,5 kilo 18 kilo lättare asså och 88 cm i midjan 36 cm mindre nu är det bara låren som skall ner så är Lina glad måste komma igång och träna blir nog att springa och gå när jag är på landet så man kommer ut och rör på sig :) morfar frågade när kan man börja jaga dej med blåslampa då haha vill så gärna kunna springa

nej nu skall jag ta och se lite på tv och om ca en timme blir det träning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0